Termy Warmińskie Termy Warmińskie
Termy Warmińskie Termy Warmińskie
HB – Śniadanie i obiadokolacja
min 2 dni

Ferie Zimowe

10.01.2020 – 23.02.2020 r. na min. 2 noc

W ofercie pakietu pobytowego Ferie:

- Min. 2 noce w Apartamencie Leśnym / Sosnowym

- Wyśmienite bufety śniadaniowe z napojami w restauracji hotelowej ( serwowane od 08.00 do 10.30)

- Dodatkowy mini bufecik śniadaniowy dla dzieci

- Bogate obiadokolacje przygotowywane pod okiem Szefa Kuchni Term Warmińskich ( napoje dodatkowo płatne, obiadokolacje serwowane od 16.00 do 19.00)

- Dyskoteka w Terma Club dla dorosłych ( soboty)

- 15 % rabatu SPA na zabiegi z cennika regularnego

- Czekoladowy masaż całego ciała – oferta dziecięca ( powyżej 4 r.ż.)

- 30 minut zabawy z podłogą interaktywną pod opieką animatorki

- Kręgielnia (1 godzina podczas pobytu – obowiązuje wcześniejsza rezerwacja toru )

- Dostęp do Sali Zabaw z Wielką Pluszową Jaskinią, MegaScrabblami,

- Codzienne animacje dla dzieci

- Możliwość wypożyczenia kijków do Zimowego Nordic Walking

- Możliwość wypożyczenia sanek, jabłuszek, worków do zjeżdżania

- Nielimitowany dostęp do wodnej Strefy Aktywnej
( basen wielozadaniowy, basen sportowy z torami pływackimi, zjeżdżalnie zewnętrzne, rodzinną zjeżdżalnie wewnętrzna, jacuzzi)

- Nielimitowany dostęp do wodnej Strefy Relax
(basen witalny połączony z basenem zewnętrznym, dostęp do
Ogrodów Wodnych, terapeutyczny basen solankowy, basen hipertermiczny,
jacuzzi)

- Nielimitowany dostęp do Strefy Saun

( basen źródlany, sauny fińskie, sauny parowe, grotę solną, tężnię, banie wodną, pokój
relaxu wraz z leżankami, jacuzzi)

- Codzienne Rytuały saunowe prowadzone przez Saunamistrza w Strefie Saun

- Nieograniczony dostęp do WI-FI

- Parking zewnętrzny

Ceny pakietu Ferie:

Apartament Leśny ( 45 m ² przestronna sypialnia, salon, łazienka , taras)

519 zł / dobę - 1 osoba dorosła

  • 599 zł / dobę - 2 osoby dorosłe ​
  • 798 zł / dobę - 3 osoby dorosłe

Apartament Sosnowy ​(85 m ² - przestronny apartament dwupoziomowy z 3 sypialniami, 2 łazienkami, salonem z aneksem kuchennym, tarasem)

  • 1100 zł / dobę - 3 osoby dorosłe
  • 1299 zł/ dobę - 4 osoby dorosłe
  • 1498 zł / dobę - 5 osób dorosłych
  • 1697 zł / dobę - 6 osób dorosłych

Dzieci poniżej 4 lat - bezpłatnie

Dzieci od 5-12 roku życia - 99 zł/ dobę

Dzieci powyżej 12 roku życia i osoby dorosłe - 199 zł/ dobę

Zapraszamy do rezerwacji mailowej: recepcja@termywarminskie.pl

Oferta dostępna od 10.01.2020 – 23.02.2020 r. na min. 2 noce.

Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja zabiegów SPA w recepcji SPA - pod numerem telefonu 89 670 99 62 lub e-mail: spa@termywarminskie.pl

Dodatkowe informacje:
Oferta dostępna od 10.01.2020 do 23.02.2020 r. Pobyt możliwy przy minimum 2 nocach.

Istnieje możliwość zamówienia posiłków w formie diety bezglutenowej, diabatycznej,

dla alergików – konieczny wcześniejszy kontakt z recepcją hotelową.

Do Strefy Saun dostęp posiadają osoby pełnoletnie.

Podane ceny zawierają podatek VAT.

Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 16.00 a kończy o 12.00.

Obiekt przyjmuje zwierzęta - dodatkowy koszt 50 zł/ dobę.

Zewnętrzny parking przed Obiektem bezpłatny w ofercie: Ferie

Obiekt posiada parking podziemny w cenie 30 zł/ dobę. Prosimy o wcześniejszą rezerwację miejsc.

Istnieje możliwość wysłania zaproszenia w ozdobnym pudełeczku na pobyt w Termach

Warmińskich. Voucher wysyłamy za dodatkową opłatą - 30 zł po opłaceniu 100 % kwoty za pobyt.

od 16:00
do 12:00
Zwierzęta są akceptowane. Obowiązuje dodatkowa opłata 100 zł/doba.
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH Termy Warmińskie Sp. z o. o., ul. Kąpielowa 1, 11-100 Lidzbark Warmiński Na podstawie przepisów określonych w art. 22c w zw. z art. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. dotyczącej przeciwdziałania zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochrony małoletnich (Dz. U. 2023 poz. 1304 z późn. zm.), zwaną dalej "Ustawą ochronną", obiekt Termy Warmińskie zlokalizowany przy ul. Kąpielowej 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, wprowadza niniejsze Standardy Ochrony Małoletnich. 1. Wskazówki mające na celu zapewnienie bezpiecznych interakcji między personelem hotelowym a nieletnimi (zwłaszcza w kontekście zachowań niedopuszczalnych wobec nieletnich) są kluczowe. Każdy gość hotelowy, niezależnie od wieku, zasługuje na należyte traktowanie, szacunek oraz przestrzeganie jego praw i godności. Personel hotelu ma obowiązek działać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, unikając zachowań, które mogłyby naruszyć te zasady. Wszelkie interakcje między personelem a nieletnimi przebywającymi w hotelu powinny ograniczać się do czynności związanych z obowiązkami służbowymi oraz przepisami prawa. W przypadku konieczności, personel powinien dążyć do zapewnienia obecności innej dorosłej osoby lub monitoringu. 2. Procedury identyfikacji nieletnich w hotelu: Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony praw małoletnich. Procedury identyfikacji nieletniego przebywającego w hotelu oraz oceny jego relacji z osobą dorosłą są kluczowe dla skutecznego przeciwdziałania zagrożeniom i naruszeniom praw małoletnich. Pracownicy recepcji dokonują identyfikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, korzystając z dokumentów lub rozmowy z dorosłymi. W razie wątpliwości co do relacji między nieletnim a dorosłym, pracownik informuje o tym kierownictwo hotelu, które podejmuje dalsze działania. Ważne jest, aby goście byli świadomi, że procedura identyfikacyjna ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa nieletnim. 3. Bezpieczne identyfikowanie nieletnich w hotelu: Ochrona praw i zapewnienie bezpieczeństwa Wszelkie procedury określone w niniejszych wytycznych powinny być przestrzegane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z poszanowaniem zasady proporcjonalności. Pracownicy hotelu powinni zwracać szczególną uwagę na uzasadnione potrzeby osób niepełnosprawnych oraz osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi podczas kontaktów z nieletnimi. Ważne jest, aby wszyscy pracownicy zachowali odpowiedni poziom czujności i zareagowali na sytuacje, które mogą wywołać niepokój lub uzasadnione podejrzenia. Szczególną uwagę należy zwrócić na sytuacje, w których relacja między osobą dorosłą a dzieckiem nie jest swobodna i opiekuńcza, a także na oznaki stosowania przemocy w tej relacji. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że dobro nieletniego w hotelu jest zagrożone, każdy pracownik ma obowiązek podjąć odpowiednie działania. Te działania obejmują natychmiastowe powiadomienie dyrektora hotelu o zaistniałej sytuacji, a jeśli to niemożliwe, bezpośredniego przełożonego pracownika oraz służby ochrony obiektu. W nagłych przypadkach, zgodnie z obowiązującym prawem, należy powiadomić odpowiednie organy, w tym policję. 4. Procedury i osoby odpowiedzialne za składanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego oraz zawiadamianie sądu opiekuńczego są kluczowymi elementami systemu ochrony małoletnich. Po uzyskaniu odpowiednich informacji, w przypadku uzasadnionego podejrzenia popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego lub naruszenia standardów ochrony małoletnich, dyrektor hotelu lub bezpośredni przełożony, który został poinformowany o takiej sytuacji, podejmuje decyzję dotyczącą dalszych działań w tej sprawie, we współpracy z przedstawicielami spółki. Szczególnie ważne jest, aby dyrektor hotelu dokładnie zbadał, czy podejrzenie jest uzasadnione, i dobierał odpowiednie środki mające na celu wyjaśnienie sytuacji. W przypadku, gdy okoliczności uzasadniają pilne działania, dyrektor hotelu w porozumieniu z przedstawicielem spółki może zdecydować o powiadomieniu odpowiednich organów, w tym policji. W sytuacji, gdy policja zostanie powiadomiona, pracownicy hotelu powinni zadbać o to, aby ewentualne dowody przestępstwa nie zostały zniszczone (np. poprzez zabezpieczenie nagrań z kamer monitoringu). W uzasadnionych przypadkach, zgodnie z obowiązującym prawem, dyrektor hotelu jest zobowiązany rozważyć i skonsultować z działem prawnym oraz przedstawicielami spółki możliwość zawiadomienia sądu opiekuńczego (tzw. zawiadomienie w ramach obowiązku obywatelskiego). 5. Zakres kompetencji osoby odpowiedzialnej za przygotowanie personelu podmiotu do stosowania standardów oraz dokumentowania powyższych czynności. Dyrektor hotelu lub wyznaczona osoba z ramienia spółki odpowiada za zapoznanie personelu hotelowego z standardami, wspierając się przy tym całą firmą. Wszyscy pracownicy, bez względu na formę zatrudnienia, muszą przestrzegać zapisów tego dokumentu oraz dbać o poszanowanie praw człowieka, zwłaszcza małoletnich, w trakcie wykonywania obowiązków związanych z prowadzeniem hotelu. Na żądanie gości, pracownicy są zobowiązani udzielić informacji na temat stosowania standardów i ich celu. Spółka i jej przedstawiciele będą dążyć do tego, aby personel hotelowy, który może mieć kontakt z nieletnimi gośćmi, był w pełni świadomy swoich obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Mamy nadzieję, że wprowadzenie tych standardów przyczyni się do zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony nieletnich podczas ich pobytu w obiekcie Termy Warmińskie spółka z o.o., z uwzględnieniem i szacunkiem dla przepisów prawa. Treść standardów opublikowana jest na stronie internetowej www.termywarminskie.pl oraz w recepcji hotelu.
Parking zewnętrzny  - bezpłatny
Mastercard Maestro Visa Visa Electron
OFERTY I PROMOCJE

PAKIETY SZYTE NA MIARĘ POTRZEB